کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317536 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل باتری معیوب گوشی های آیفون 6 اس را رایگان تعویض می‌کند

کمپانی اپل به مشکلات به وجود آمده برای گوشی آیفون 6 اس واکنش نشان داده و اعلام کرده است که باتری‌های معیوب این گوشی را به‌صورت رایگان تعویض می‌کند.

اپل باتری معیوب گوشی های آيفون 6 اس را رایگان تعویض می‌کند

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛اپل به‌تازگی فراخوانی منتشر کرده است و در آن قصد دارد مشکل گوشی‌های آیفون 6 اس -که دائما خاموش می‌شدند- را برطرف کند. گفته شده است گوشی‌های آیفون 6 اس که در طول بازه زمانی بین ماه سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۱۵ ساخته شده بودند، با این مشکل روبه‌رو هستند و اپل نیز قول داده است تلفن‌های هوشمندی که دارای این مشکل باشند، باتری آن‌ها را به‌صورت رایگان تعویض کند.

کمپانی اپل به کاربران توصیه کرده است که قبل از مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش ابتدا از اطلاعات خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنند، تنظیمات را به حالت اولیه بازگردانند و گزینه Find my iPhone را نیز غیرفعال کنند.

مسئولان اپل همچنین خاطرنشان کرده‌اند که مشکلاتی مانند ترک خوردن صفحه نمایشگر شامل این فراخوان نیست و همچنین آیفون‌هایی که در بازه زمانی ذکرشده تولید نشده باشند، بابت خاموش شدن دائم، سرویس رایگان دریافت نخواهند کرد.

البته نکته خوبی نیز وجود دارد. اگر آیفون 6 اس شما در بازه زمانی بین ماه سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۱۵ تولید شده و مشکل خاموش شدن دائم داشته باشد و شما به‌جای بردن گوشی به مراکز خدمات پس از فروش، برای تلفن هوشمندتان باتری خریداری کرده باشید، می‌توانید هزینه آن را از اپل بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34557 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/01 تعداد مشاهده: 2115
سافت گذر